maanantai 22. elokuuta 2011

Viimeinen viikko kesätöissä...

...ennen kun koulu taas jatkuu. Olisi ollut mukavaa, kun viikon olisi saanut olla vielä lomalla ennen koulua.

Nyt taas sama kun viime kesänä; kahtena viimesenä kesätyö viikkona olen vähän flunssassa. Nyt oon ollut kaks päivää vähän flunssassa, mutta sitä on toisaalta ollut paljo liikkeellä, että ihmekös nyt tuo. Olisin voinut kuitenkin pysytellä terveenä, kun kerran häihinkin olisi tarkoitus mennä lauantaina. :) Vaikka olen kyllä muutenkin siellä kuskina, koska pitää sunnuntaina aamulla seitsemäksi töihin. 

Töistä puheen ollen. :P Olin ajatellut tehdä nyt koulun ohella keikkaa hoitotyössä ja vähän baarissa niinkuin tähänkin asti, MUTTA.. Saimpa työtarjouksen kahvilasta. :) Vanha työkaverini on töissä kahvilassa ja ehdotti minua hänen pomolleen, koska tarvittiin uusi työntekijä. Pomo omistaa lentokentän kahvilan sekä juna-aseman kahvilan, mutta minä olisin tod näk juna-asemalla, sillä autoa ei ole käytössä juurikaan. Työpaikka olisi kodin ja koulun välissä ja työajatkin olisi aika mukavat. :) Elikkä aika jees olisi olla siellä töissä :)

Tykkään uudesista hiuksistani, mukavaa vaihtelua (pääasia oli että pääsi juurikasvusta eroon :p)

Kävin viime torstaina kihlattuni, kihlattuni veljen lapsien sekä kihlattuni vanhempien kanssa Power parkissa. Se oli mahtava reissu ja ihanaa kun nuorempi lapsista ei enää vierastanut minua. :)

Ja tänään kävin katsomassa pitkästä aikaa kummipoikaani sekä hänen veljeään. :) Lapset on kyllä niin ihania! <3 Lapset osaa niin iloita pienistäkin asioista :) Tuli katsottua Risto Räppääjääkin kummipojan kanssa ennen hänen nukkumaanmenoa. :) 

Btw, ostin muutama päivä sitten juoksulenkkarit, jos sitä vaikka pääsisi kokeilemaan lähellä olevaa lenkkipolkua! :) Niin siis kun tästä nyt ensin parantuu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti