sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Lapset ja nuoret

Olin koulussa valinnut alustavaksi suuntautumiseksi sisätauti kirurgian, mutta vaihdoin sen nyt sitten lapsiin ja nuoriin, sillä se on paljon kiinnostavampi opinnäytetyön tekoakin ajatellen. Olen aina pitänyt lapsista, joten tämä suuntautuminen kaikista vaihtoehdoista kuulostaa ehkä eniten minulta. :) 

Kesätyöt on loppunut viikko sitten ja nyt on oltu viikko koulussa ensin tutoroimassa uusia ykkösiä ja torstaina alkoi oma koulu. :) En ottanutkaan kahvilatyötä, josta aiemmin olen puhunut, vastaan. En tuntenut sen olevan minun juttuni, ja se olisi muutenkin vienyt liikaa aikaa koulusta, kun ykkösten tutorointiinkin kuluu aikaa, joten löin hanskat tiskiin sen asian suhteen. :) Mutta ajattelin jatkaa samalla kuin aiemminkin eli baaritöitä sekä hoitotöitä otan vastaan. Viime yönä olin baarissa töissä ja ensi viikon torstaina menen tekemään hoitotöitä. :) Näin pystyn itse kontrolloimaan paljonko otan töitä, eikä yhdeksän opintokuukauden tienausraja (~12800) ylity. :) 

Oli muuten mahtavat häät silloin 27.8! Pari oli kuin vastarakastuneita ja tunnelma häissä oli ihana <3 Olen ollut vain kerran aiemmin häissä, kun olin pieni, mutta pakko silti sanoa että parhaat häät missä olen ollut! :D Ja olin vielä selvinpäin ja silti oli mukavaa, joten se kertoo jo jotain :) Morsiankin oli todella kaunis! Haluan joskus olla myös yhtä kaunis morsian ^-^ Heidän lapsensakin olivat niin kauniina/komeana ja jaksoivat olla todella kiltisti! :)

Kummipoikani ja hänen pikkuveljensä vanhempineen olivat porukoitteni luona eilen, joten menin tottakai myös katsomaan heitä. :) Lapset kasvavat niin nopeasti, aivan silmissä kehittyvät. Muutama viikko sitten kummipoikani pikkuveli vielä konttasi vain vähän ja nousi pöytää vasten, mutta nyt hän jo kävelee tuen kanssa. Vau! :) Olin tunnin kummipoikani kanssa leikkipuistossa ja oli super hauskaa! :) Näitä hetkiä lisää. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti